Ma photo
Cez et Hugo-mother and son- make Interior Design and Furniture. Their inspiration came from their life around the world and their mood...Enjoy guys !!!!! Notre vie en Bande Dessinée ....

01 juillet 2007

La Boutique est en ligne...a droite

Vous y trouverez une trentaine de modeles differents, ainsi que des sacs et tasses...Pour l'instant je n'ai que 4 dessins...mais y en a plein d'autres qui arrivent... Les culottes et boxer, vont suivre tres bientot!!!!
Pour ceux qui ont decide d'en acheter...envoyez moi vos photos avec mes T-Shirt, je vais creer un album en ligne....
The Zebra-Shop is open now!!!! You can find T-Shirts, Bags and Mugs...Only 4 drawings available, but a lot of new topics are coming soon. Underwears will arrive too!!!
If you buy one, Please send me your picture with, I am going to create an Album online with your pictures!!!!

Enjoy guys!!!!

Aucun commentaire: